Salı

Hoşgeldin yar yüreğimee

"Blog yazman şu durumda hiç mantıklıca değil, otunu bokunu millete okutma telaşına düşmene anlam veremiyorum" dedi kötü kesim.
İyi sesim çıkıştı: "Bok ye kötü ses 1890 yıldır yazılmıyor zaten siklemeyişlerini yazamayan bir Juliet Romeoları gerçekten siklememiş mi olur?" diye bir paradoks attı ortaya.
Her neyse. 
Bazı Julietler Romeoları siklememeye devam etmek için geldi. 
Belki heran kötü ses, iyi sesi katleder ve yakın zamanda yine defolup giderim.
Bilinmez.


3 yorum:

French Oje dedi ki...

bi daha bırakmam hiç şansın yok!

thebiglebowski dedi ki...

Blog'un kendisi bir paradoks olucak sanırsam.
Hadi hayırlı olsun..

zey0zey dedi ki...

kötü ses forewaaaa :p