İyi sesim çıkıştı: "Bok ye kötü ses 1890 yıldır yazılmıyor zaten siklemeyişlerini yazamayan bir Juliet Romeoları gerçekten siklememiş mi olur?" diye bir paradoks attı ortaya.
Her neyse.
Bazı Julietler Romeoları siklememeye devam etmek için geldi.
Belki heran kötü ses, iyi sesi katleder ve yakın zamanda yine defolup giderim.
Bilinmez.
3 yorum:
bi daha bırakmam hiç şansın yok!
Blog'un kendisi bir paradoks olucak sanırsam.
Hadi hayırlı olsun..
kötü ses forewaaaa :p
Yorum Gönder